Consultanta si diagnoza organizationala

Activitatea consta in: identificarea problemelor organizationale prezente in momentul evaluarii organizatiei contractante, interventia in organizatie pe problemele identificate.

Diagnoza organizationala se va realiza pe urmatoarele coordonate:

  1. Identificarea nevoilor de instruire individuale si/sau ale echipei
  2. Determinarea si analiza nivelului motivational al angajatilor
  3. Promovarea angajatilor pe posturile in care vor avea cel mai mare success
  4. Elaborarea planurilor individuale de cariera
  5. Investigarea stilurilor de lucru atat din punct de vedere individual cat si in calitate de membri ai echipei
  6. Determinarea cauzelor de insatisfactie profesionala
  7. Analiza detaliata a organizatiei ca si intreg, dar si a diferentelor si a problemelor specifice fiecarui departament in parte
  8. Stabilirea nivelului la care ar putea exista probleme in companie
  9. Analiza activitatii curente, a modului in care se realizeaza, de obicei, lucrurile in organizatie
  10. Definirea imaginii clare spre care organizatia doreste sa se orienteze
  11. Analizarea capacitatii de schimbare a organizatiei
  12. Dezvoltarea echipei

Activitatea se va finaliza cu realizarea unui raport final in care se vor prezenta cu sugestii si recomandari din partea evaluatorilor